Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

26 April 2010 | Nederland, Delft

Konnitsiwa,

Zaterdag avond 9 uur is het zover, dan vliegen wij, Rens en ik naar Tokyo!
We hebben er enorm veel zin in en natuurlijk helemaal geen zin om deze week nog te werken.

We blijven een week in Tokyo en gaan dan waarschijnlijk via Mount Fuji naar Kyoto, de oude hoofdstad waar alles nog is zoals vroeger. Daar hopen we het Aoi Matsuri festival mee te maken, een soort parade van keizerlijke mensen met kleding aan uit de Heian periode (794-1185). En daar natuurlijk een hoop oude tempels.
Op de planning verder Nara de eerste hoofdstad van Japan, een mega kasteel, lekker in een Onsen dippen (warm water bronnen), Sumo worstelen kijken, in het park lekker tekenen, tempels met mooie tuinen, bamboo en mos bossen en natuurlijk al het geks, raar geklede mensen, robots, poppetjes en lekker eten natuurlijk.
Je hoort het al wij gaan ons wel vermaken.

Ik ga jullie weer proberen op de hoogte te houden van alle avonturen, het probleem zal dit keer niet de slechte computers en verbindingen zijn maar de tijd! 4 weken zijn toch zo weer voorbij.

Groetjes Marijn en Rens

  • 26 April 2010 - 08:27

    Irma:

    Hé die Japangangers! Gelukkig is de aswolk opgetrokken, tijd om te gaan! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's en meesterwerken natuurlijk :P
    groetjes,

  • 26 April 2010 - 08:49

    Marco:

    weet niet of ik je nog op werk zie, maar denk het niet, dus wens ik je een hele fijne , mooie heerlijke vkantie

    Groetjes,

    Marco

  • 26 April 2010 - 08:56

    Mascha:

    Wow!! Heel veel plezier!!

  • 26 April 2010 - 11:16

    Ezra:

    Klinkt goed allemaal, leuke wilde, interessante plannen!

    Pff, jaloers!
    Kan ik niet mee in je koffer Marijn?


  • 26 April 2010 - 15:28

    Sonja:

    hee marijn en rens,

    heel veel plezier daar en geniet er lekker van indd 4 weken is zo weer voorbij!

    xxx

  • 26 April 2010 - 16:40

    Henk En Lies:

    Hoi Marijn en Rens,

    Hele goeie reis toegewenst en jullie zullen je wel vermaken.
    Mooie foto's en mooie tekeningen maken, dat gaat wel lukken.

    Heel veel plezier in Japan.

    Kus

  • 26 April 2010 - 16:50

    Giacomo En Laura:

    hoi Marijn en Rens,
    Onwijs veel plezier daar. en ik kijk nu al uit naar jullie verhalen. Een hele goede reis.
    Kus Giacomo en Laura

  • 26 April 2010 - 17:05

    Anneke:

    hoi Marijn en Rens, ik wens jullie veel plezier met jullie reis, ik hoop en denk dat jullie veel mooie dingen gaan zien.
    groetjes van anneke

  • 26 April 2010 - 18:18

    Mam:

    Ik ga jullie natuurlijk missen maar ben heel benieuwd naar de leuke gekke geklede mensen die je op de foto zet.
    Leuk dat er een festival is om mee te maken.
    Héél veel plezier in Japan. Liefs mam

  • 26 April 2010 - 18:35

    Danielle En Thijs:

    hoi
    heel veel plezier in japan!!Zijn erg benieuwd naar de foto's en jullie verhalen
    geniet ervan!!
    xxx

  • 26 April 2010 - 19:15

    Marie:

    Hi Marijn klinkt goed allemaal! Ben heel benieuwd naar jullie avonturen en foto's! En ik zou me geen stress maken om de reisverslagen, geniet je tijd beter daar! Wat we horen is leuk, komt de rest achteraf toch? Succes met pakken en de laatste dingetjes, ik heb Heinz al gezegd dat hij dit jaar maar mn rugzak moet controleren om geen India taferelen te krijgen haha! Vooral met n bijna lege koffer heen en met veel leuke dingetjes terug, dat zal in Japan ook vast gaan lukken. Alvast goeie reis XXX

  • 26 April 2010 - 20:11

    Inge:

    Succes nog dit weekje met werken!
    Veel plezier in Japan!
    Kus

  • 27 April 2010 - 10:43

    Corrie V.d. Velde:

    Hallo Marijn en Rens, ik ben jaloers!!Ik vind japan zo interessant en heb er heel veel over gelezen. En jullie gaan er naar toe. Ik kijk erg uit naar de reisverslagen en wens jullie een geweldige vakantie toe.
    Groetjes, Corrie

  • 28 April 2010 - 05:25

    Sjaak:

    Hoi Marijn en Rens,

    Have fun in Japan, we zullen jullie verhaal met veel plezier lezen. Nog even een mededeling van huishoudelijke aard, heb je alles. Tandenborstel, lenzenvloeistof, tickets etc......

    Veel plezier :D
    Sjaak

  • 28 April 2010 - 09:02

    Doris:

    Lieve Marijn en Rens,

    Zijn daar ook raar geklede peuters? Niet iets geks voor me meenemen hoor, alleen als het heel heeel heeeel erg gek is!!!

    Kusjes en giegels,
    Doris

  • 28 April 2010 - 14:50

    Jos:

    Lieve allebei,

    Heel veel plezier en inspiratie toegewenst. Ik blijf jullie virtueel volgen.
    Goede reis!

  • 28 April 2010 - 17:14

    Ria:

    Hoi Marijn en Rens,
    Zo te lezen gaan jullie een fijne en drukke reis tegemoet. Een hele fijne tijd gewenst, ook van Henk.
    Groetjes, Ria

  • 01 Mei 2010 - 09:28

    Maaike:

    Lieve Rens en Marijn,

    Het grote moment nadert bijna. De stofwolk is weg, dus het gaat gebeuren. Ik hoop dat jullie een hele levenservaring erbij gaan krijgen, veel sushi eten (mijn lievelings) en een hele goede vlucht.

    dag lieverds!
    Kus van je zusje (ook een beetje van Marijn natuurlijk)

  • 03 Mei 2010 - 18:00

    Carlien:

    hee peoples, hoe is jullie eerste indruk? Nou, hier is het koud nat en somber, dus niks te missen. groet uit veldhoven

  • 05 Mei 2010 - 12:20

    Roel En Kit:

    He marijnos en Renzo Piano



    (veel plezier)

    wij mogen ook bijna, woehoe!!!!

  • 05 Mei 2010 - 12:25

    Roel:

    gast!!! herkent ie de japanse tekens niet!!!!

    Nou ja ik ga er maar vanuit dat jullie er toch geen wijs uit konden worden.

    xxxjes

  • 05 Mei 2010 - 13:10

    Karlijn En Anniek :

    Heyhey,

    Beetje laat, maar beter dan nooit. Zat zelf weer het één en ander te updaten op deze site :)
    Ik zou me inderdaad ook niet te druk maken over de reisverhalen, jullie moeten alleen maar gaan genieten, maar dat komt wel goed.
    Nog even mijn complimenten over de site Marijn, erg geslaagd.

    xxx Anniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Japan

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2010

Tokyo en de foto´s

25 Mei 2010

Hete baden en mount Foetsie

19 Mei 2010

Dronken Japanner

13 Mei 2010

Lekker met de fiets!

07 Mei 2010

Big in Japan
Marijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 74900

Voorgaande reizen:

04 Juni 2012 - 01 Juli 2012

Thailand

01 Mei 2010 - 29 Mei 2010

Japan

21 Mei 2009 - 18 Juni 2009

Maleisie

04 Februari 2008 - 18 Maart 2008

India

08 Juli 2006 - 08 Januari 2007

Azie

Landen bezocht: