wat een feest - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn - WaarBenJij.nu wat een feest - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn - WaarBenJij.nu

wat een feest

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

06 Juni 2012 | Thailand, Bangkok

Wat hebben wij genoten van het feest! Steeds hebben we het er nog over, elke keer komen er nog verhalen naar boven, of we hebben het weer over die leeuwendans.

Nu zitten we lekker in Bangkok. Heerlijk om hier weer te zijn. Ik weet gewoon de weg en alles wat er was is er nog steeds. Thijs en Anniek zitten hier ook dus die moesten we ff meeten natuurlijk. Wij maar ergens wat gaan eten en dan kijken of we kunnen uitleggen waar we zitten. Echt enorm grappig, we zaten dus gewoon bij hun hotel en ze liepen dus gewoon langs. Het bier en de cocktails waren niet aan te slepen dus ons feestje gaat gewoon nog ff door.

In de avond zijn we naar de Calipso cabaret geweest. Een grote veren travestieten show alleen door mannen dus. Echt super leuk, sommige mannen waren echt niet te onderscheiden van een vrouw bij anderen piepte het schaamhaar uit hun glitter broekjes. We hebben ook nog een poging gedaan om naar een pingpong show te gaan (nee geen sport wedstrijd maar andere dingen) maar aangezien we vermoeden dat onze tuctuc driver ons geen zuiver plekje aanbood zijn we maar weer lulstaarten gaan drinken en hebben onszelf zeer waarschijnlijk behoed om op de eerste dag al beroofd te worden.

Nu ga ik maar weer eens verder zweten en slapen. Moe maar voldaan van alle leuke dingen van de laatste tijd.

X

• 06 Juni 2012 - 05:41

Anneloes:

Geniet van het feest daar!
    Leuk bericht:) een mooi begin van een tentamendag!

Dikke kussen & groetjes aan Thijs en Anniek.. Pas goed op het huis!

• 06 Juni 2012 - 06:30

Kitty:

Heerlijk klinkt dat allemaal!!! Geniet er maar lekker van saampies (en nu ook nog even met z'n 4-en!) En dan straks dat hutje op het strand nog opzoeken, dan is de reis ook helemaal compleet! ;)
    X Kit

• 06 Juni 2012 - 06:48

Tim:

Ook hier feesten we na, al is het hier wat koeler. De eerste foto kon een werk van Rens zijn. Poesje bij de tempel is heel lief. Veel plezier, we kijken uit naar het vervolg.

• 06 Juni 2012 - 07:20

Iris:

Hahaha, anders zelf even potje ping pongen?
    Ik vond het een top feest, mijn kado is in de maak.... Rarara...
    Geniet lekker, wie weet later nog even een cocosnoot hier of daar...
    Dikke zoen.
    Iris

• 06 Juni 2012 - 08:11

Maaike:

Heel veel plezier lieve Rens en Marijn!
    Ook voor Thijs en Anniek als jullie ze nog zien.
    Kus

• 06 Juni 2012 - 10:09

Barbra:

Hee wat leuk, weer een "reisverslag"! Have fun!
    Ik verwacht straks wel een gehaakt hondje bij de foto's ;-) Waarschijnlijk kun je die daar ook gewoon kopen...
    dikke kus! Barbra

• 06 Juni 2012 - 11:04

Carlien:

Lieverds, wat leuk om al wat te horen van jullie! Het feest was the best EVER! Ik voel het nog in mijn lijf.
    Geniet ervan, groetjes aan Anniek en Thijs

• 06 Juni 2012 - 14:34

Tineke:

Goh, Wat leuk zeg, weer een verhaal. Lies vroeg gister nog of je aan verhalen ging doen. Ik wist het niet zeker. Ik heb de circus spulletjes weggebracht bij de Pelgrimshoeve. Daar was ik nog niet eerder geweest. Wat GROOT zeg! Leuk om eens te zien en misschien eens terug te komen.
    Wat gezellig is het daar bij jullie, zeker zo met Thijs en Anniek. Maar jij bent er echt thuis hé!
    Geniet nog maar lekker verder. Kus mam

• 06 Juni 2012 - 15:58

Marie:

Klinkt leuk hee! Bij de liggende boedha geweest zie ik! Vond ik heel mooi! Heel veel plezier en leuk dat jullie weer reisverslagen maken! X

• 06 Juni 2012 - 16:26

Inge:

Leuk om weer te lezen!! Have fun!! xxx

• 06 Juni 2012 - 16:33

Lies:

Hoi Marijn en Rens, leuk om weer van jullie te horen.
    Wat fijn dat jullie je daar zo thuis voelen. Geniet nog maar lekker na van het feest en van Thailand. X

• 06 Juni 2012 - 17:14

Roel:

Dat was zeker een best fesie! Genieten! He veel plezier daar tussen de thaise vrouw/mannen!:)

En tot over een maandje

xx

• 06 Juni 2012 - 20:19

Marjolein:

Genieten!!!!!!!!!!
    x-ie

• 06 Juni 2012 - 21:12

Carian:

Cocktails?! Ik ben net bijgekomen man! Eerste foto's zijn super leuk. Ben benieuwd naar die van Gerard, ga ik komende maand wel ff langs.

Kussen, Carian

• 07 Juni 2012 - 09:48

Ingrid:

dat s pas vakantie! veel plezier daar, geniet ervan!

• 10 Juni 2012 - 14:32

V.d.lingen:

hoj leuk om jullie verhaal tee lezen wens julie een fijne vacantie en kom gezond weer thuis liefs oma .