Naar Maleisie - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn - WaarBenJij.nu Naar Maleisie - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn - WaarBenJij.nu

Naar Maleisie

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

18 Mei 2009 | Nederland, Delft

Hallo allemaal,

Ik ga weer eens de hort op!(4 weken)
Donderdag vertrek in naar Kuala Lumpur, Maleisie. Als alles goed is zie ik daar een vriend uit Haarlem, Renee. Erg leuk om en bekende te zien en leuke dingen mee te doen. Hij blijft maar even dus moet mijzelf dan even alleen vermaken totdat Iris, Achap en Suci komen. Iris is een vriendin die ik in Thailand heb ontmoet, zij heeft toen weer Achap ontmoet en daaruit is dus Suci gekomen. Achap komt uit Kuala Lumpur en heeft daar een huisje dus daar mag ik ook gezellig bijkomen.

Ik heb geen plan dus ik zie wel wat er gebeurd. Mijn enige plan is vet relaxen en veel knutselen, maar dat is ook relaxen voor mij. Mijn tas is weer volgeladen met allerlij dingen om te kunnen doen, dus daar til ik me weer een breuk aan en dat zal alleen maar erger worden als ik daar nog meer zie en weer veelste veel kleren koop.

Zoals jullie gewend zijn zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen.


Kus Marijn


ps - Rens kan niet mee hij moet keihard werken want hij is bijna afgestudeerd en nu ga ik hem vreselijk missen.....!

  • 18 Mei 2009 - 11:09

    Stefanie:

    Marijn! Ik wist niet dat je wegging! Wij gaan in augustus ook naar Maleisië, dus ik hoor graag wat je do's en don'ts zijn als je weer terugbent!!
    Veel plezier en een hele goeie reis!
    X Stefanie

  • 18 Mei 2009 - 11:40

    Anne-Marie:

    Have fun babe!

    x

  • 18 Mei 2009 - 12:17

    Sonja:

    heey lieve marijn,

    wat een leuke plannen heb je weer had ook haast niet anders kunnen zijn dat je weer eens gaat he je was alweer zo lang in nederland....

    ik blijf je zeker volgen via de site hoelang ben je van plan weg te blijven??

    geniet ervan en hel veel knutselplezier...

    dikke kus

  • 18 Mei 2009 - 16:01

    Renee:

    Niet als het goed is zeker ziet marijn daar Renee!!! wihoe!

    Geniet ervan marijntje en ik ga je volgen en zelfs deel uitmaken van..

    kus

  • 18 Mei 2009 - 16:06

    Ria:

    Hoi Marijn,
    Een hele fijne tijd. Voor hoelang ga je? Jammer dat Rens niet mee kan, maar ja, je kan niet alles hebben.

    Groetjes, Ria

  • 18 Mei 2009 - 16:54

    Lies:

    Hoi Marijn,

    Hele goeie reis toegewenst en heel veel plezier in Maleisië.
    Ben benieuwd naar je wel en wee en al je knutsels.
    Wel heel erg jammer dat Rens niet mee kan. Hij zal jou ook missen.

    Groetjes, ook van Henk

    Lies

  • 18 Mei 2009 - 16:55

    Laura En Giacomo:

    hoi marijn,
    Een hele fijne vakantie gewenst. Idd lekker knutselen en relaxen. Komt helemaal goed.
    heel veel plezier
    kus giacomo en laura

  • 18 Mei 2009 - 16:57

    Puck:

    als jij geniet in maleisie,dan laat je mij meegenieten! veel reis plezier! en bedankt alvast. doeg puck.

  • 18 Mei 2009 - 17:04

    Ri En Quin:

    marijntje, heel veel plezier daar.

    Kus Quinten en Rianne

  • 18 Mei 2009 - 18:56

    Bob:

    Wij (?) zullen hem wel troosten en opvangen, maak je dus maar geen zorgen. Dus veel plezier en geniet er van, we volgen je op de voet (althans per voet/ perweb danwel te verstaan:-))


  • 18 Mei 2009 - 19:44

    Elvira:

    Hoi Marijn,

    Als eerste heel veel plezier daar! Lekker crea bea zijn en volop genieten. Ik zal je reis weer volgens via je berichten.

    Als tweede, sorry. Ik geloof dat het mis is gegaan met een dienst die je hier zou werken. Ik begreep dat Marco het door had moeten geven ofzo en dat het hier niet is aangekomen. Ik vind het vervelend als zoiets niet goed loopt. Ik had er zelf ook beter op moeten letten.

    Groetjes
    Elvira en natuurlijk ook van Suus, Lola en de kleine spruit!

  • 19 Mei 2009 - 10:43

    Rens:

    Heheheey!

    Nog twee nachtjes en dan ga je lekker op vakantie!
    Ik heb gisteren mijn huis klaar gemaakt voor de komst van Meneer Pom (een erg maf wit konijn)

  • 19 Mei 2009 - 12:17

    Mam:

    Lieve Marijn,
    Helemaal naar Maleisië om de serie foto's bij de dokter kompleet te maken!!!!
    Gelijk heb je! Heel veel plezier met je vrienden daar. Dikke kus, mam

  • 27 Mei 2009 - 10:12

    Claire:

    Hi Marijn,

    Geniet er lekker van en heel veel plezier.

    Goeie reis!

    Groetjes Koen en Claire

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Maleisie

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2009

Bijkomen op een eiland

10 Juni 2009

T vervoer gaat niet vanzelf Lah

03 Juni 2009

Kriebel, jeuk, kras

28 Mei 2009

Eerste bericht van Marijn!

18 Mei 2009

Naar Maleisie
Marijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 74908

Voorgaande reizen:

04 Juni 2012 - 01 Juli 2012

Thailand

01 Mei 2010 - 29 Mei 2010

Japan

21 Mei 2009 - 18 Juni 2009

Maleisie

04 Februari 2008 - 18 Maart 2008

India

08 Juli 2006 - 08 Januari 2007

Azie

Landen bezocht: